Elérhetőségeink:
Tel: +36-30-534-2072
Fax: +36-1-409-0027
E-mail:

Grafika

1. Arculattervezés

Az ügyfelek sokkal előbb találkoznak a cég arculatával, mint magával a céggel, ezért lényeges az egységes vizuális kép kialakítása, mely komoly, stabil céget sugall. Az arculattervezés alapja a megfelelő logó elkészítése. Megalkotásánál meghatározó a cég tevékenysége, a tervezett célközönség, de természetesen az Ön elképzelését, megálmodott színvilágát is figyelembe vesszük. A logó alapján dolgozzuk ki a web layoutot, névjegykártyát és az arculat további elemeit.

2. Reklámtervezés

Egy terméket, vagy szolgáltatást eladni manapság nem egyszerű feladat, különösképpen ha a célközönség nem is tud róla. Azonban weboldalakon, webkatalógusokban, akár üzletekben, vagy bármely más területen ez megtehető.

A kreatívkészítés folyamata

A sikeres kreatívkészítéshez a következő, már jól bevált lépéseket szükséges végigjárnunk:

1.
Kapcsolatfelvétel
Ha felkeltettük érdeklődését vagy csupán a kíváncsiság vezérli, várjuk jelentkezését! Készséges csapatunk egész nap áll rendelkezésére a további részletekkel.
2.
Követelmények felmérése
Kérjük, figyelmesen töltse ki az űrlap mezőit, hogy minél több hasznos információhoz jussunk az Ön igényeivel kapcsolatban. Ha saját ötlete van vagy bármilyen más egyedi kérése, bátran jelezze felénk!
3.
Ajánlat
A rendelést követően kidolgozunk egy árajánlatot és részletes megvalósítási tervet, majd a lehető leggyorsabban elküldjük Önnek. Szükség esetén felvesszük Önnel a kapcsolatot.
4.
Szerződés
Amennyiben elfogadja ajánlatunkat, a szerződést aláírva vissza kell juttatnia hozzánk.
5.
A kreatívok megalkotása
Arculati elemek:
Graf-S, Graf-XL:
Miután a szerződés egy aláírt példányát megkaptuk, elkezdjük a munkálatokat. A szerződésben meghatározott feltételeknek és igényeknek eleget téve először a logót dolgozzuk ki. A csomagban foglaltak alapján 3 vagy 5 variációt készítünk, amiből Ön 1-et választ. Ebből alakítjuk ki a végleges variációt, mely alapján megalkotjuk a web layoutot. Először az oldalstruktúrát vázoljuk, amiben jelöljük a lehetséges pozíciókat. A struktúra elfogadása után kiválasztjuk a megfelelő színeket, végül elkészítünk egy látványtervet. A webdesign-t közösen Önnel a végső kreatívig finomítjuk. A végső terv teljes dokumentációját (struktúrát, méreteket, színeket és vágásokat) az Ön rendelkezésére bocsátjuk. A névjegykártyánál 3 variációt készítünk, amiből 1 kiválasztása után kidolgozzuk a végleges verziót.
Logó:
A felmért igények és követelmények alapján kidolgozunk 5 db látványtervet. Ezek közül Ön kiválaszt 1-et, amit a végső kreatívig finomítunk.
Web layout:
Először az oldalstruktúrát vázoljuk, amiben jelöljük a lehetséges pozíciókat. A struktúra elfogadása után kiválasztjuk a megfelelő színeket, végül elkészítünk egy látványtervet. A webdesign-t közösen Önnel a végső kreatívig finomítjuk. A végső terv teljes dokumentációját (struktúrát, méreteket, színeket és vágásokat) az Ön rendelkezésére bocsátjuk.
Névjegykártya:
A névjegykártyánál 3 variációt készítünk, amiből 1 kiválasztása után kidolgozzuk a végleges verziót.
Hirdetési formák:
Banner:
A szerződés aláírásával - a  felmért igények és követelmények alapján - nekilátunk kidolgozni a kreatívot a kapott anyagok alapján (szöveg, kép, logó), majd a további igényeket figyelembe véve közösen Önnel elkészítjük a végleges verziót.  

Webkezdő-csomagok

Azon ügyfeleinknek ajánljuk, akik egyszerű és gyorsan elkészíthető tartalommal szeretnének felkerülni a világhálóra, illetve ha a honlap tartalma ritkán frissül, azaz minimális karbantartást igényel. Módosítani csak a fejlesztő tudja, szerkesztő program szükséges hozzá.

Webhaladó-csomagok

A webkezdő-csomagok lehetőséget kínálnak Önnek, hogy a honlap tartalmát egy jelszóval védett, szövegszerkesztőhöz hasonló adminisztrációs (admin) felületen ingyen, programozói szakértelem nélkül szerkessze. Ez a megoldás akkor javasolt, ha honlapját szeretné kézben tartani, illetve ha a tartalom sűrűn változik.

Banner

A banner (reklám / szalaghirdetés) az egyik legelterjedtebb online hirdetési forma, melynek alapvetően két típusa van: statikus banner (jpg, gif, stb.) - csak egyetlen képből álló, vagy dinamikus banner (animált gif, flash animácó) - amely váltakozó képek sorozatából épül fel. Stílusa magában hordozza a cég kreatív arculati elemeit, rákattintva a látogató a hirdető cég weboldalára jut.