Elérhetőségeink:
Tel: +36-30-534-2072
Fax: +36-1-409-0027
E-mail:

Arculattervezés

Az ügyfelek sokkal előbb találkoznak a cég arculatával, mint magával a céggel, ezért lényeges az egységes vizuális kép kialakítása, mely komoly, stabil céget sugall. Az arculattervezés alapja a megfelelő logó elkészítése. Megalkotásánál meghatározó a cég tevékenysége, a tervezett célközönség, de természetesen az Ön elképzelését, megálmodott színvilágát is figyelembe vesszük. A logó alapján dolgozzuk ki a web layoutot, névjegykártyát és az arculat további elemeit.

 
  Logó
[5 variáció]
Web layout Névjegykártya
[3 variáció]
Graf-S Graf-XL
Logótervezés
Web layout
Névjegykártya
Céges levélpapír
Boríték
E-mail sablon
Word sablon
Powerpoint sablon
Ár 45.000
FT +Áfa
49.000
FT +Áfa
9.000
FT +Áfa
89.000
FT +Áfa
109.000
FT +Áfa
A kreatívkészítés ügymenetéről itt olvashat bővebben.
Logó: Elsődleges célja a megkülönböztetés, az egyértelmű jelölés megkönnyítve a tájékozódást a piac szereplői között. A logó lehet egy szöveges felirat, a szolgáltatás vagy cég neve, akár szlogennel, vagy tartozhat hozzá valamilyen grafikai ábra, embléma is.
Web layout: A grafikai látványterv és a megtervezett felhasználói felület szabványkövető megvalósítása xhtml és css technológiákkal. Mindenképpen érdemes arculatra szabni a honlapot, mivel itt megjelenik a logó és a választott színvilág is határozottan tükröződik.
Névjegykártya: Az információértéke ugyan csökkent, de imázsépítés szempontjából még mindig fontos szerepet tölt be, hiszen a névjegykártya a cég hordozható reklámfelülete.


Egyéb cégarculati elemek tervezése:

  • Céges levélpapír
  • Boríték
  • E-mail sablon
  • Word sablon
  • Powerpoint sablon

Honlapkészítés

A mai világban egy sikeres vállalkozáshoz elengedhetetlen az internetes jelenlét. Egy minőségi, keresőbarát, jól optimalizált weblap az idő elteltével csak egyre hatékonyabb és jobb lesz, míg az offline (nyomtatott) megjelenés csak kampányszerű. Tartson velünk, ha kíváncsi csomagajánlatainkra! Szolgáltatásunk mindenki számára elérhető áron van kitalálva.

Keresőoptimalizálás

Ha már elindított egy honlapot, érdemes a keresőmotorok (pl. Google, Yahoo, Bing) természetes találataiban rejlő lehetőségeket kihasználni. A keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, SEO) a keresőmarketing egyik leghatékonyabb, legolcsóbb és emellett a legtöbb értékes látogatót eredményező módszere.

Grafika

A vizualitás élménye éppolyan lényeges szempont az üzleti életben, mint maga a tartalmi mondanivaló, hiszen az ügyfelek az első benyomás alapján formálnak véleményt cégéről. Részletes ismertetőnkből megtudhatja, milyen felületeket ajánlott arculatra szabni a profi megjelenéshez, illetve milyen egyedileg tervezett hirdetési kreatívokat kínálunk.